tisdag 23 februari 2010

saker och ting

Jag var på bio ikväll med min käre syster. Vi såg Shutter Island vilken jag varmt kan rekommendera.
Påväg hem med bussen tänkte jag på gårdagens samtal med dino och mina tankar kring allt just nu; Vad jag sa, hur jag kände, och vad jag vill göra med migsjälv. Tog fram mobilen, hörde av mig till avlägsna göteborgare och började känna sug i magen igen efter att göra någonting kreativt, och nu har jag kommit fram till att jag faktiskt måste jobba aktivt för att få lust och inspiration till att göra saker. Även om jag inte direkt känner elden i bröstet, tänker jag starta upp något nu. Någon form av projekt så att jag får något slags utlopp och stimulans, något som får mig att känna att jag lever här och nu och att allting inte går på rutin. Gårdagens slutsats var ju ändå att jag behöver omväxling och det tänker jag fanimig skaffa mig - starting now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar