söndag 27 september 2009

Efter en relativt bra dag på jobbet möttes jag av glada pappa och ritva som stod och frös utanför min lägenhet. De hade med sig lite saker från kungsör och vi åt rödbetssoppa-middag i lilla köket. Bordet känns helrätt och middagen var jättemysig trots att jag satt på ett soffbord (i svart och metallic - mansmöbel nummer femtiofyra). Dessutom ÄLSKADE de min soppa och jag fick en skvätt av mästerkock ego! Gillar ju komplimanger..
Snart blir det av att bjuda hem folk på middag och då JÄVLAR ska matnjutningarna frodas som vackra blommor på en sommaräng (dock möjligen lite mer intense, men jag kan vara ganska dålig på liknelser om jag är bara vill).
Bilderna är från veckan som gått, musikvideospotande/promenad med dino på söder, samt den långa långa kvällen med matbordsmontering. Karln tog i och jobbade hårt hårt medan jag observeraded med erotisk blick och kokade favorit-te.
Livet är härligt ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar