söndag 18 januari 2009

bättre förr?

Idag har jag gjort allt jag kan för att få jobba imorgon men det ser mörkt ut. Klockan börjar bli sent och mina jobbkompisar fortsätter att dissa mina bedjande sms. Är det inte typiskt att när man väl kan jobba så är det ingen som vill vara ledig? Vad har hänt med alla, jag kommer ihåg på den gamla goda tiden då tjejerna var beredda att kyssa mina fötter för att bli av med några timmar, men nu håller de fast vid dem som giriga skator.

Jag spenderar natten hos min far, och hade tänkt hälsa på både min syster och mamma imorgon innan jag åker hem för att ladda inför kommande vecka. Skolan börjar på måndag och förberedning är ett måste för att kunna orka med pendlandet och föreläsningarna. Planen är att vila, under täcket med fönstret på vid gavel. Mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar