lördag 24 januari 2009

fredag


Det är nu tredje dagen jag köper cappucino och jag erkänner att det här börjar gå till överdrift. Jag tänker på skummet dagligen, på varje föreläsning. Jag har inte ännu lyckats komma underfund med hur jag ska komma ur denna onda (men ack så goda) cirkel, men jag återkommer. Första steget är att se problemet så jag har iaf kommit en bit på vägen. 

Annars är jag trött. Det är fredag vilket betyder slut på veckan, vilket i sig betyder lite lite sovmorgon i ett par dagar. Det bådar gott. Jag blir mer och mer anti pendlandet, och känner mig lite osäker på hur det kommer att fungera i längden. Måste skaffa en bok att läsa. Kanske är mitt cappucinoberoende första steget i min nya rastlösa livsstil, orsakad av för tidiga morgnar och alltför mycket tid spenderad i överfulla tågvagnar med spritarom? Börjar bli oroligt fixerad av tidningar - kanske är det nästa bieffekt? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar