onsdag 6 oktober 2010

Saker som gör mig lite ängslig:
- Insikten att även om jag pluggar heltid till och med nästa termin så är jag 10 poäng från min bachelor och får ingen examen.
- Jag måste bestämma mig innan jag åker till Taipei för vart jag vill plugga utomlands och framförallt vad.
- Tentan på lördag och duggan på tisdag
- Att jag inte har ett visum till Taiwan. Faktumet att min kontaktperson glömt fixa dorm trots bekräftelsemail är också lite nervigt.

Nyupptäckta pepp:
1. Päron - eftersom man faktiskt kan äta upp HELA frukten. Ingenting till spillo..
2. Att gå upp 6 på morgonen - imorse associerade jag till Island och blev varm i själen. Det var någonting i luften. Dessutom är det becksvart tidig morgon och det känns lite som om man är före sin tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar