onsdag 18 februari 2009

champo

Det doftar champinjoner med vitlök i hela lägenheten och jag önskar att jag också hade svamp att fylla min matlåda med. Malin är på gång i köket och jag suktar som en hungrig gris, trots att jag nyss käkat en portion med egen mat. 

Hade tänkt åka in till universitetet efter maten för att äntligen utnyttja mina gratis-träning-kuponger men viljan sviktar. Det blev för tätt inpå middagen eftersom dagens seminarium slutade nästan en halvtimme senare än planerat, och dessutom har jag ont i fötterna. Obs, fötterna är inget påhitt. Jag lovar. Jag är övertygad om att det har med mina skor att göra så jag ska verkligen ta tag i det här med att köpa ett par nya, ett par som inte har ett 5 cm brett kikhål vid hälen. Jag klarar mig utan luftdraget om man säger så..

Så, vad göra resten av kvällen? Jag ska försöka plugga lite på dagens föreläsning eftersom jag jobbar hela torsdagskvällen, och testet måste måste gå bra på fredag. En promenad kanske hinns med också. Och absolut INGET småätande. Frukt på sin höjd. Och kanske nötter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar