onsdag 11 februari 2009

favoritkemi

Det lilla självförtroende jag lyckades bygga upp under gårdagskvällen är nu som bortblåst. Övningarna vi arbetade med idag under eftermiddagen var... Jag kunde ingenting. Och lika skärpt känner jag mig nu med boken i hand och anteckningar och gud vet vad. Stress. Tänkte ta en välförtjänt sovmorgon imorgon som en egen liten födelsedagspresent, men frågan är om det är en så bra idé. 
Det blev sent idag också. Jag hetsade hem från tågstationen med ett ekande huvud, totaltrotsade att jag inte kan dricka koffein efter 17 och tog en STOR kopp te med espresso så fort jag kom innanför dörren. Hela natten kommer jag vara uppe men det var det värt.

So, positiva nyheter. Jag hämtade upp lägenhetsnycklarna hos malin och droppade av mina sängkläder idag så nu slipper jag tänka mer på det. Plus att dagens matlåda var ett otroligt lyckat projekt. 
Och nu har jag äntligen dino för migsjälv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar