lördag 25 april 2009

ännu en härlig dag i Lina Hanssons händelserika vardag

dagen har gått ut på att:
1. Släppa ut små glädjetjut med ljämna mellanrum efter att antagningsbeskedet till Högskolan för Fotografi kommit
2. Jobba på solbrännan
3. Researcha om alla politiker som vill komma med i Europaparlamentet

saker jag har kommit fram till:
1. Jag har inte en aning om vad som kommer att förväntas av mig i sommar vilket skrämmer mig litegrand, men det kommer att bli spännande, och framförallt - roligt!
2. Det kommer ta fler än 2 solningar att få den perfekta finnishen - jag har gjort en GROV missbedömning
3. Kandidaterna är helt ointresserade av att göra deras hemsidor  informativa. De vill helt enkelt inte bli valda. Eller så är de ensamma och vill ha massor av mail från väljare som inte förstår någonting. 

dagens energitjuv
Inger Johansson - 62-årig kristdemokrat från Arboga
Gillar särskilt hennes inlägg om bögar och berättelser om skärselden.
http://sanningenmastefram.wordpress.com/

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar