onsdag 29 april 2009

kvällelikvällen

Sedan kl 17 idag har jag gjort mitt bästa för att inte deppa ihop. Dagen har gått i gråhetens tecken men särskilt efter 14.30 då jag slog slint. Hata depp. Tog mig ut på promenad och blev löjligt glad igen, och sedan avslutade jag den med att springa 2 km. Skönt att rensa huvudet lite, tänkte på massor av saker. Som att jag inte är engagerad längre och att det i stort sett redan är maj och att jag ändå inte har kommit igång med joggingen ordentligt. Sedan tänkte jag lite på pretto och om jag är ett innerst inne, samt på fotografering i studio och att jag måste lära mig att bossa. 

Kom hem, hem-styrketränade lite för att träna mina 11-års muskler, dammsög, städade rummet och vädrade mattan och lagade GOD makrill-, lök- och ärtröra. 
Tänkte föra mat- och seriös träningsdagbok. Måste ju för fan bli lite uppstyrd. 

Så är jag här igen. Framför datorn.
Och jag har inte gått igenom de där 2 tentorna jag så duktigt var och hämtade ut idag efter kursutvärderingen. Har planerat in morgondagen in i minsta detalj så att jag ska få någon slags rutin och känna mig lite pepp för att äntligen ta tag i tentaplugget, men jag kanske överdrev lite då jag bokade tvättid kl 7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar