måndag 18 januari 2010

födelsedagspartaj


Nu var det så länge sedan som jag bloggade att jag knappt kom ihåg mitt lösenord när jag bestämde mig för att logga in.
Dino har gått och lagt sig för länge sedan, vilket faktiskt aldrig händer, så det känns lite ovant att sitta uppe själv med honom hemma. Jag har haft en otrolig kväll med mineralplugg, men framförallt timtals surfande bland flygbiljetter och reseguider. Det bär av till helsingfors i februari, jag ger migsjälv en resa i 23-års present och har lyckats lura med mig Livija. Det ska bli otroligt kul! Jag har redan nu bestämt mig för att plugga finska på stressfart, för jag tänker inte nöja mig med engelska när jag befinner mig i min andra huvudstad :D
halleluja. Min absoluta favorit bland finska fotografer (och i stort sett den enda jag känner till som är finsk), Susanna Majuri, ställer dessutom ut när vi är där. Det är alltså helt klart MENINGEN att jag ska dit.

Massa plus för miljöombyte.
hej nu kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar