måndag 15 juni 2009

Idag har jag mest gått; morgonpromenad. promenad till willys. promenad till skolan. promenad på stan. Och hem varje gång. Jag har räknat ut att det är minst 2 mil.
Jag har dessutom sett twilight för andra gången, och börjat läsa bok 2 i twilight-serien. Fråga mig inte varifrån denna obsession kommer ifrån, för jag vet att filmen är överdriven och aningen töntig. Möjligen vampyrerna.

Lagade riktigt äcklig middag men jag tvingade migsjälv att äta upp ändå. Freestylade med att försöka blanda senap med linser och det gör jag inte om. Det såg dessutom ut som en ljusbrungul pruttgröt.

Kollade på Slumdog Millionaire igårkväll. Den var bra.

Ser fram emot att komma till skolan imorgon, se vad det är för människor som dyker upp, även om jag är nervös och på bristningsgränsen till böl. Tur att det är halvdag - mer hade nog inte mina nerver klarat av. Men seriöst, jag ser fram emot det.

Känner mig inte riktigt hemma än, men mer än igår vilket tyder på framsteg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar