torsdag 18 juni 2009

utflyktsdagen 2

Jag var ute i Skärgården idag, trots mitt trötta och lite småsura humör imorse. Det var okej och lite småmysigt till en början, men allteftersom kom jag på att jag faktiskt inte hade det så mysigt egentligen - jag frös mest trots att solen låg högt på himlen. Försökte ignorera för att motverka negativa tankar, men allting lyckades ändå gå utför; det slutade med att jag gick vilse på den lilla lilla ön, irrade runt i en och en halv timme för att hitta en restaurang, och när jag väl hittade den var min vegetariska paj både liten och dyr och en timme för sen för att rädda mitt humör. Jag tröstade mig med en mjukglass (som faktiskt var en riktig höjdare) väl inne på fastlandet och svor att aldrig åka på skärgårdsutflykt igen (halvhjärtat).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar