söndag 12 juli 2009

back in business

Befinner mig i kära Kungsör för att hälsa på familjen, men framförallt för att fira min syster Katja's 30-års dag. Dagen till ära har jag på mig min nya klänning, direktimporterad från Nice med min trogne följeslagare Adèle de la Crème. Det känns lite ovant, men jag härdar ut och lär mig att leva ett vanligt liv utan lår-ångest.

Jag var på promenad i duggregnet igår för att försöka tampas med min pms-ångest, och det fick någorlunda önskad effekt. Det är typiskt hur allt kan vändas från hyper-trevligt till super-deppigt och att allting som händer runtomkring en helt plötsligt får en ny, tragisk, djupare mening. Jag kommer nog aldrig riktigt lära mig att inte ta allt på för stort allvar dagarna innan mens. Men ändå, här är jag och jag har inte tagit livet av mig. Det måste ju vara något att hurra för ändå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar