måndag 3 augusti 2009

lalalafoto

Sitter i skolan igen. Eftersom jag inte har internet i min lägenhet längre (dvs, samtliga internetinnehavare i byggnaden har lösenordsskyddat nätverk) så är jag tvingad hit. Alltså - inte ett lika frekvent bloggande från min sida.
Jag har haft handledning och kritikklass idag på eftermiddagen. Det var kul och utmattande, men jag är inte säker på om jag fått så många nya infallsvinklar till mitt projekt som jag hade velat. Jag har svårt med mitt urval eftersom det är så många bilder att välja mellan, även om jag är nere på 22 st nu, och vet inte vilka röda trådar jag ska följa (eller hitta på). Det känns som om jag har bra enskilda bilder, men som inte fungerar tillsammans. Det är svårt. Tänkte sätta mig ner på onsdag en hel dag och bara köra, inte sluta förrän jag löst det - utställningen är redan om en och en halv vecka, och jag måste hunnit skriva ut och monterat på aluminium tills dess. Komiskt hur jag känt mig avslappnad och lugn i nästan 2 veckor och går från det till en upstissad liten kyckling som inte riktigt vet vilket håll som är vart. Men det ska nog ordna sig.

What else? Jag har lånat 3 böcker på biblioteket som jag är fast besluten om att ha läst ut innan jag flyttat härifrån, och har en hård träningsvecka framför mig; Adèle fyller år på torsdag och vi planerar ett after work med ofantliga mängder öl och sedan pizza på fredagen, så jag bygger upp min kropp extra mycket fram tills dess för att återgå till att vara på någorlunda bra nivå efter bakslaget.
nu ska jag hem och ligga på sängen. Har jag tur är det bachelorette på teve idag men jag tror det är imorgon.


peace out från en otroligt tråkig bloggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar