måndag 10 augusti 2009

tolvslaget

Det är ganska uppenbart vid det här laget att jag behöver baby för att fungera normalt. HELT omotiverad och oinspirerad att göra någonting kreativt överhuvudtaget. Jag är helt enkelt inte min egen person numera. Ignorerar det faktum att utställningen är på lördag och att jag måste vara i skolan imorgon. Ignorerar det faktum att jag ska presentera någon annans arbete imorgon. Ignorerar det faktum att jag ska upp tidigt.
Imorgon kommer jag att:

1. försova mig (med flit) och
a. "glömma bilderna" men ändå improvisera fram en presentation
b. inte gå till skolan alls

eller
2. gå dit (ej försenad) och
a. ha "glömt bilderna" och improvisera fram en presentation
b. erkänna att jag fortfarande inte vet vilka bilder jag ska hänga upp

Hur jag ska förklara min totala ignorans av en ringande telefon för Mareike är även det okänt vatten men det kommer antaligen bli jävligt dimmigt och dåligt.


Annars har dagen varit bra. Jag sprang 11 km i duggregn och kände mig fri. Jippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar