tisdag 18 augusti 2009

SJ har officiellt gjort det igen. Det är en aning old-school att inte stödja mac.. och inte på det coola sättet. Ge mig mina biljetter för fan.
Utöver det är allt finemang. Jag har fixat så att jag slipper komma tillbaka till göteborg på fredag, vilket betyder att jag imorgon tar mitt pick och pack ut från lägenheten och flyttar hem igen. Hem till dino. Hem till värmen. :) Jag längtar som en gnu.
Mitt lilla spratt på facebook igår gick inte alls hem. Sofia var den enda som kommenterade, förutom dino som snabbt undrade vad det var som pågick. (Hans kommentar raderade jag såklart på en gång). Har människor inget intresse av att jag gifter mig? Jag trodde det skulle bli stormning av min logg. Trodde jag skulle bli spännande och intressant men icke, det krävs mer och jag har många provocerande planer att attackera med för att få alla dit jag vill.

Känner att jag spårar ur. Drar hem och ringer SJ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar