söndag 16 augusti 2009

severe ryggsmärta

Jag hade mitt livs första vernissage idag på skolan, äntligen! Jag blev full efter flertalet halvfulla plastglas med lättdrucket flädervin, och gick runt och spontanminglade med aningen lurig blick. Pratade med en söt tant som älskade mina bilder och egot var på topp. Härligt med boost.

Tanken var att jag nu, as we speek, skulle befinna mig på balkanklubben vid Storan, men gårdagens Glasvegaskonsert har slagit mig ur leken. Min kropp klarar helt enkelt inte längre av knuffande med armbågar och ett ivrigt hoppande i folkmassor. Jag behöver ett rock-bootcamp. I alla fall min rygg. Armarna klarar sig om jag återigen börjar med armhävningar.

Imorgon, söndag, ska jag springa igen. Har inte gjort det sedan måndag så det är definitivt på tiden, men jag är nervös över att jag kommer vara sjuk.. Håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar