söndag 9 augusti 2009

lördagkväll


Jag har mitt matbord fullt av bilder som jag ska para ihop till utställningen på fredag. På torsdag ska de vara färdigmonterade på aluminiumplåt till utställningen och jag vet inte vilka jag ska sålla ut och vilka som ska sättas upp. Jobbigt läge. Börjar bli trött, men d har sagt att man är som mest kreativ på natten så jag funderar på att försöka i ytterligare ett par timmar tills jag är i mitt essä. Är trött dock. Och hungrig. Mina nyplockade björnbär är otroligt lockande men jag ska spara dem till min grötfrukost imorgon.

Ikväll är det exakt 2 år sedan jag raggade upp fino på utställningen. Kanske är det därför som det känns extra tomt. Om jag bara kommit på tidigare att åka och hälsa på - idag hade varit den perfekta dagen eftersom jag inte har skola förrän måndag. Det är lätt att vara efterklok och frustrerande att inte ha tänkt efter; det finns inga sista minuten-biljetter kvar till medeltida arboga imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar