måndag 18 maj 2009

men jag vill ju praaataa juu!

Dag under 5-sträcket. Tråkig. Jag gick upp, jag läste, jag la mig igen. 
Har spenderat i stort sett all min tid med att 
1. försöka plugga 
2. tänka på att jag måste plugga
3. varit hungrig
Och ingen ville hitta på något (eller, inte någon av de 2 personer jag faktiskt kom på att jag kunde höra av mig till) så i ren desperation begav jag mig ut på en joggingrunda som till en början gav mig ont i magen av ångest (jag var nära att vända efter 10 meter), bara för att försöka krydda till min tillvaro. 
Jag har dessutom konstant tänkt på mat men har, som vi nog alla vet vid det här laget, ingenting i kylen förutom linser, lök och fullkornsmakaroner. Inte ens bröd. 

Förhoppningsvis har mina pigment lyckats träna upp sig en aning idag så att jag är en brownie imorgon. (Fast med linser, lök och macaronis). Annars har ju hela den här dagen helt och hållet varit ett complete waste of time. 

Hoppas på härligheter.
Eller att Dino ska ringa och säga hur han inte kan koncentrera sig på NÅGOT för att han saknar mig så innerligt och föreslår att vi ska sitta uppe hela natten och prata om allt och inget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar