torsdag 14 maj 2009

ütomlands

Jag är nu i Lübeck utan min käre mor. Efter manga om och men sa hann hon inte med flzget igar. Hennes tag körde pa nagon och bussen som skulle ersätta EN STATION kom inte pa en timme sa hon hann inte med nästa tag som gick 2 TIMMAR senare.
Hon kommer ídag istället. Känndes lite snopet där ett tag eftersom mycket av anledningen till att jag är här är pa grund av henne. (Och kati saklart)

Mysigt att vara här i alla fall. Vi var nere vid havet igar och det var mycket fint. At fisk pa restaurang. Mmm.

Idag hade jag tänkt jobba pa solbrännan och försöka ga omkring och fota lite, men det är gratt och kallt för första gangen pa flera veckor, sa jag verkar vara fast inomhus med min käre Geobiosfären. Vilket kanske är lika bra eftersom jag har tenta snart.

Jag tünktü ütt jüg skülle sküja til düt lite mit üknappen üch nü hür jüg düüüt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar