söndag 3 maj 2009

spräcker uppsatsnollan

dags att ta tjuren vid horen. hornen. 
satt en timme idag efter jobbet och ansträngde mig till det yttersta. Har verkligen kommit ifrån det här med att skriva en faktatext. Fan vad länge sedan det var. Känns som om jag mest spenderar tid på formuleringar. Formuleringar är jävligt svårt.

Jag var , som kanske förstått, på jobbet idag och kände ännu en gång att det är dags att ge sig av.

annat
-sökt lite lägenheter i göteborg igen. det var dags.
-laddat upp 10 nya saker på Things (min pepp-kompanjon som jag försummat den senaste tiden)
-åt upp det sista av halloumin jag köpte i förrgår
-smakade ny yoghurt, 100% vegetabilisk med havrebas. Konsistensen var som snor, men jag antar att det smakade okej. 
- mindes tillbaka till gårdagens världens äckligaste mat under ett samtal med dino och blev illamående

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar