måndag 30 mars 2009

Göteborgprojektet

Igår när jag inte kunde somna låg jag uppe och tänkte i en timme eller två.
Jag kom fram till två saker;
1. Jag måste plugga foto för att en gång för alla få det ur skallen
2. Jag vill inte ta en paus i-, eller göra det efter min examen

Det här  betyder att jag måste ta tag i detta asap, så därför flyttar jag till Göteborg i sommar om allt går som jag vill, och läser en sommarkurs i digitalt fotografi på 15 hp.
Jag är lite nervös, men det är på tiden - det kommer inte att bli av annars, och jag vill inte vara en person som går och drömmer utan att slå slag i saker och ting. Det skulle vara en grym tabbe och brist på självkännedom om jag inte tar tag i saker som intresserar mig samtidigt som jag påstår att jag är en av dem som gör det de vill. Så det är härmed bestämt att jag ska göra mitt yttersta för att fixa det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar