söndag 8 mars 2009

kombo fast själv

Malin är på trettioårsfest ikväll vilket jag betyder att jag kom hem till en tom lägenhet efter en ganska så okej dag på jobbet. Sool har försökt hålla mig sällskap men jag har varit lite dissig och hållt mig för migsjälv. Tog nästan ett bad, messade tina, och fick det förfärliga beskedet att hennes underbara badtabletter inte går att köpa i sverige, så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra imorn då jag tänkte ha mysbad. Kommer nog på något ändå. Jag funderar på att åka in till Skärholmen och titta runt i lite butiker, och vem vet - de kanske har lush eller något liknande. Min dag imorn är ledig och fri från måsten, så jag har planerat den in i minsta detalj (eller iaf nästan). Låt oss hoppas att det inte kommer att snöa, för det förstör min plan om joggingrunda på morgonen. Jag hoppas på milt milt milt. 

Jag älskar förresten att läsa tidningen. Spenderade en hel timme med näsan i SvD den här kvällen, det är härligt att vara prenumerant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar